Ιστορία

2010

Στα σχέδια της εταιρείας είναι η μεταστέγασή των υπηρεσιών της σε νέες μοντέρνες και πιο λειτουργικές εγκαταστάσεις εκτός αστικού κέντρου με την ένταξή της στις διατάξεις του Νέου Αναπτυξιακού Νόμου αλλά χωρίς να παραμελείται η διεύρυνση της αλυσίδας λιανικής.

2000

Η τρέχουσα δεκαετία του 2000, βρίσκει την εταιρεία εισηγμένη πλέον στο ΧΑΑ. Mε τη βοήθεια των αντληθέντων κεφαλαίων επεκτείνει τη αλυσίδα των καταστημάτων λιανικής που φτάνουν πλέον τα 35 καταστήματα σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδος, αλλά και στρέφεται στην προσπάθεια δημιουργίας καταστημάτων DUR στο εξωτερικό, όπως στην Κύπρο, την Αρμενία και σε άλλες αναπτυσσόμενες αγορές και ήδη λειτουργούν καταστήματα της με συνεργασία μορφής Franchise.

1990

Στη δεκαετία του ’90 ενισχύεται ακόμη περισσότερο η θέση της εταιρείας στο εσωτερικό και το εξωτερικό. Είναι η δεκαετία που η ‘DUR’ πιστοποιεί τα προϊόντα της με το διεθνώς αναγνωρισμένο πιστοποιητικό διασφάλισης ποιότητος ‘ISO 9001’ και  λαμβάνει επωνύμως μέρος σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, όπως η SEHM-Paris και η Kolmnesse-Γερμανίας, με πολύ καλά αποτελέσματα. Για την ποιότητά της η εταιρεία βραβεύεται με το Ευρωπαϊκό Βραβείο Ποιότητος. Στη δεκαετία αυτή δημιουργείται δίκτυο ξένων αντιπροσώπων που προωθούν την collection ‘Dur Creations’ σε πελάτες εξωτερικού, στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και το Honk Kong. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι μόνο στην περιοχή της Γαλλίας δραστηριοποιεί 4 αντιπροσωπείες χονδρικής, στη Γερμανία και Αυστρία αντίστοιχο αριθμό, στη Μέση Ανατολή μεγάλο αριθμό πελατών καθώς επίσης και στο Honk Kong. Από τα μέσα της δεκαετίας, ωριμάζει πλέον η σκέψη της επέκτασης της δραστηριότητος απευθείας στη λιανική πώληση και αρχίζει να υλοποιείται το ήδη υπάρχον σχέδιο ανάπτυξής αλυσίδας Boutiques με την επωνυμία ‘Dur Escape Land’.

1980

Η δεκαετία του 1980 έφερε στην ελληνική οικονομική, παραγωγική και εμπορική πραγματικότητα μεγάλες αλλαγές. Η πλήρης ένταξη της χώρας στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα, το άνοιγμα των συνόρων και της αγοράς, ο σκληρός εισαγόμενος ανταγωνισμός, διαμόρφωσε νέους κανόνες και άλλα δεδομένα, πρωτόγνωρα για την  προστατευμένη ως τότε ελληνική οικονομία. Η διοίκηση της εταιρείας αφουγκραζόμενη με επιτυχία τις προσταγές των καιρών επενδύει στην επωνυμία ‘DUR’ και μέσα   από συστηματική προσπάθεια και έντονη διαφήμιση, δημιουργεί δίκτυο χονδρικής πελατείας και αντιπροσωπειών, εδραιώνει τη φίρμα και την καθιστά leader στο ανδρικό ποιοτικό επώνυμο ντύσιμο. Παράλληλα ενισχύει και διευρύνει την εμπορική της ταυτότητα με αποκλειστικές συνεργασίες ξένων οίκων μόδας όπως ‘PACO RABANE – Paris’, ‘Cavallini – Italy’ κλπ.

1970

Στη δεκαετία του 1970 η εταιρεία ανέπτυξε μια πολύ αξιόλογη και εξαιρετική εξαγωγική δραστηριότητα, η οποία την κατέστησε μια από τις μεγαλύτερες εξαγωγικές μονάδες της χώρας μας στο τομέα της μεταποιητικής παραγωγής. Δημιούργησε μεγάλες εμπορικές συνεργασίες (Facon) με επώνυμους οίκους και πελάτες  εξωτερικού.  Στην διάρκεια της δεκαετίας αυτής, με τις ήδη υπάρχουσες βάσεις της σωστής και ποιοτικής παραγωγικής γραμμής , άρχισε να σχηματοποιείται η ιδέα της φίρμας ‘DUR’, ή οποία θα στηριζόταν σε αυστηρά ποιοτικά παραγωγικά κριτήρια.

1960

Η προσπάθεια για τη δημιουργία της φίρμας Dur, ξεκίνησε πριν από 40 περίπου χρόνια, όταν ο ιδρυτής της και σημερινός της πρόεδρος Νίκος Δούρος άρχισε την εμπορική και παραγωγική του δραστηριότητα σε βαμβακερά είδη. Αργότερα, συνεπικουρούμενος από τη σύμπραξη των δυο αδελφών του Παναγιώτη και Ανδρέα, ιδρύθηκαν και αναπτύχθηκαν εμπορικές και παραγωγικές φίρμες οι οποίες μετασχηματίστηκαν το 1971 (μετά από ενοποίηση) στην ανώνυμο εταιρεία ‘ΔΟΥΡΟΣ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΑ ΕΤΟΙΜΩΝ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ’.